23 Ocak 2008

..ORSON WELLES..

Neslihan Tortop-fotokritik-

BEN GENÇ OLMANIN NE DEMEK OLDUĞUNU BİLİRİM
FAKAT SEN;
SEN,YAŞLI OLMANIN NE OLDUĞUNU BİLEMEZSİN...
BİR GÜN SEN DE AYNI SÖZLERİ SÖYLÜYOR OLACAKSIN.
ZAMAN GEÇİP GİDER
VE BU HİKAYE HEP BÖYLE ANLATILIR..
BİR ÇOK SORU SORDUM
AKILLI KİMSELERE
CEVABINI HENÜZ KİMSE VEREMEDİ...
HATIRLANACAK GÜNLER OLACAK;
KAHKAHALARLA VE GÖZYAŞLARIYLA DOLU.
YAZDAN SONRA KIŞ GELECEK
VE BÖYLECE YILLAR GEÇECEK..
EĞER BÖYLEYSE GENÇ İNSAN,
GEL BERABER MÜZİK YAPALIM
SEN BANA YENİLERİ SÖYLERKEN BEN SANA ESKİLERDEN ÇALAYIM
ZAMANLA,SENİN DE GENÇLİK GÜNLERİN GEÇERKEN
ZAMANINI PAYLAŞACAK BİRİLERİ OLACAK...

4 yorum:

OzLeM dedi ki...

I know what it is to be young but you don't know what it is to be old.... derkenki sesi geldi kulağıma. Ne kadar doğru, basit, net, acıtıcı, düşündürücü, vurucudur sözleri. Ama işte doğru yaşa gelene kadar da gerçekten anlaşılamaz herhalde...Hani çocuğu olmanın nasıl bir şey olduğunu ancak çocuk sahibi olunca gerçekten anlar ya insan, ondan önce sadece iyi tahminler vardır, onun gibi.Bunun da doğru yaşı var bence...

OzLeM dedi ki...

Aaa ben ses kapalıyken bakmışım senin bloguna ve şarkıyı dinlemiyordum yorumu yazarken: Ondan "sesi geldi kulağıma" dedim:-) Bu arada müziklerin birbirine karışıyor Kıymetcim. Sanırım o slide show'u yeniden müziksiz yaparak koyman veya tamamen çıkarman gerekecek.

Nazkız dedi ki...

Ne güzel söylemiş, ne anlamlı, biraz da hüzünlü... Ben de yolun yarısını devirdim ya hani cuk oturdu bu sözler:-)

Onur dedi ki...

Evet şarkılar çakışma yapıyor. Acil müdahale lazım. Blog ayarlarından Ana Syafada gözükmesi gereken yazıları 2'ye düşürürsen sorun halledilir hemde ana sayfa rahatlar biraz.
Alternatif çözüm ise iki parçadan birini silmek:)