13 Ocak 2008

BEN ZATEN HİÇ LA FONTAINE VE KARINCALARI SEVMEDİM Kİ!!


sevgili evrim demiş ki..
“Yapmak zorunda olduğumuz halde bir türlü yapamadığımız kolay işler”
yazması kolay, yapması zor yapılacaklarda yaz yaz bitmez..
-bir ahbabım için vize alacağım ama gidemedim konsolosluğa asla uzak değil asla zor değil ama erteliyorum sürekli!!!
-arabanın bakımı geldi geçti öte ki bakım zamanı gelecek çok yakın da ama ben hala gidemedim..
-abajur lambalarıma krem rengi şapka alacağım ama gidemedim daha..
-gardrop düzenlenecek giyilmeyenler ayrılacak uygun yerlere dağıtılacak ama ben hala yapamadım..
-seyredilen film cd elenecek düzenleme yapılacak ama ben hala yapamadım..
-manikürümün tarihi geçerse tırnaklarım telef olur bunu bilmeme yapan kişinin eve gelmesine rağmen aramaya üşenir atlarım nedenlerimden biri ertesi gün benim için uzun bir zaman dilimidir ve bir gün öncesinden ertesi gün ki ruh halimi kestiremem..çünkü ertesi gün kimseyi görmek istemeyebilirim...
-yumurtanın kapıya dayanması benim vaz geçilmezimdir sakin sakin halledebilme imkanım varken ben daima zamanı berbat kullandığımdan ötürü yumurtaların kapı da olduğu yetmezmiş gibi bir de zamansızlık sinir krizleri geçiririm..
ne yapalım tembel ruhluyum tembelliği severim..
yazmaya daha fazlasını utanıyorum..
aslında bunların hepsini ikizler olmama bağlıyorum..hem herkes düzenli olsa sıkıcı olmaz mı diye düşünürüm?

ben zaten hiç La Fontaine ve karıncaları sevmedim ki!!!

Lessing ne demiş..
"Sevme, içme ve tembellik dışında,
Tembellik edelim her şeyde"

sevgili bir diğer ikizler arkadaşım özlem..adı gibi lebi derya deniz ve de hayatını yeni heyecanlar saran nazdeniz
yazarmısınız
“Yapmak zorunda olduğunuz halde bir türlü yapamadığınız kolay işleri”
..SON EKLEME..
bunlara ek olarak gaykedinin yorumdan sonra aklıma gelen okunacak bitirilecek onlarca yazı,kitap ve yakından ilgilendiğim bir işin ön çalışmaları için biriken yığınla resimlerde bir an önce düzene girmesi gerekiyor..bunları kim yapacak???

bunlar benim okumam ve de bir an önce yoluna koymam gereken yatak başucu yığıntım!!

bunlarda yeni kitabı çıkmış evin adamının okunması gereken kitapları..bu kadar yığıntısının arasında Şubat ayına yetiştirmesi gereken 2 kitabı "kibrit kutu" var daha..

8 yorum:

Unknown dedi ki...

Kıymet'cim sevgili ikizlerim yumurtalar hep kapıda dimi aynıyız yahu:)
araba konusunda ayynen senin gibiydim sonunda araba tamam ulen sen bana baktırmıyosan arıza çıkartırım dedi 10 gün uğraştık baktık çözüm zor arabayı değiştirdik(olan eşime oldu:)) yanii aksatma diyorum hanii:)
sevgiler..

Zamandan Sızan dedi ki...

EVRİM..
Tamam demek kolay da bilmem yapabilir miyim? ben şimdilik arabamdan menunum da aksi gibi ;))

gaykedi dedi ki...

annem bunlara kısaca "dünya işleri bitmez der" hep, benim de başım birikmiş okunacak şeylerle dertte feci :)

Zamandan Sızan dedi ki...

GAYKEDİ..
SABAH SABAH BENDE ŞU YAZIYA EKLEME YAPSAM MI DİYORDUM..ODAMDA BAŞ UÇUMDA BEKLEYEN YIĞINLA KİTAP BROŞÜR YENİ DÜŞÜNDÜĞÜM İŞLE İLGİLİ BİRİKREN RESİM VE YAZILAR DOLU..EL ATIYOR AMA HEMEN UYKUM GELİYOR GÜNLER OLDU BİR KİTABI BİTİREMEDİM DAHA BEN YA..
BİZ BÜYÜDÜKCE GALİBA DÜNYA İŞLERİ BİTMEZ OLDU OFFFF

Adsız dedi ki...

Bende birşey yazacağım. İki haftadır odam beni topla diye bağırıyor. Bilgisayar ıvır zıvırları, kitaplar, dergiler, kazaklar, pantolonlar, cdler, tırmanıştan dönünce yerlerine koymadığım malzemeler... Artık bu sabah ayağımla üzerine ters bir şekilde basıp düşmeme sebep olan tlfon şarj aletini görünce tamam akşam toplayacağım hatta makinada bekleyen bulaşıklarıda yerlerine koyacağım diye söz verdim. Birde başak burcu titz olur derler:)

Zamandan Sızan dedi ki...

ONUR..
O DAĞINIKLIK İÇİNDE MUTLAKA BİR DÜZENİN VARDIR SENİN ;)..ÖZGÜR RUH..
BANA DAĞ RESİMLERİNDEN YOLLA LÜTFEN..

Onur dedi ki...

:))) topladım ve yeni oturdum bilgisayarın başına. Birkaç foto mail atarım birazdan.

Onur dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.