20 Haziran 2007

MERKEZ LOKANTASI ''AOÇ''...



KUZİMLE DEDİKODU VE BOL KAHKAHALARLA GEÇEN RUTİN YEMEKLERİMİZDEN BİRİNİ YEDİK..ZAMAN ZAMAN GİTTİĞİMİZ DAİMA LEZZETİNDEN MEMNUN KALDIĞIMIZ KURUCUSUNUZ ‘M.K.ATATÜRK’ÜN’’ OLDUĞU CUMHURİYETLE YAŞIT BÜYÜK VE GÖRKEMLİ AĞAÇLARIN ALTINDA BEMBEYAZ KOLALI MASA ÖRTÜLERİNİN BULUNDUĞU ÇOĞUNUN 60 YAŞ ÜSTÜ NE TARİHLERE VE NE ŞAHSİYETLERE TANIKLIK ETMİŞ OLDUKLARI BESBELLİ GARSONLARIN HİZMET VERDİĞİ 77 YILLIK TARİHİ BİR YER OLAN ‘’ÇİFTLİK MERKEZ LOKANTASINDAYDIK’’
CUMHURİYETLE YAŞIT ANKARA’NIN AYAKTA KALAN EN ESKİ TÜRK VE FRANSIZ MUTFAĞINA SAHİP BU LOKANTANIN MÜŞTERİLERİ DE GENELLİKLE ÜST DÜZEY YÖNETİCİLER VE BÜROKRATLARDIR..
BÖYLE KÖKLÜ CUMHURİYETE TANIKLIK ETMİŞ BİR YERDE LAVABO GİRİŞİNDE ELİNDE KOLONYA ŞİŞESİYLE AYAKTA BEKLEYEN BİR ERKEK İLKÖĞRETİM TALEBESİNİ GÖRÜNCEYE KADAR HER ŞEY GAYET İYİYDİ..BÖYLE BİR MANZARA KARŞISINDA ALLAK BULLAK OLDUM.. ÇOCUĞA SORDUM OKUYORMUŞ..ORADA İKİ KURUŞ BAHŞİŞ İÇİN ÇOCUKLUĞUNU BAĞIŞLIYOR… KIZMAM ÇALIŞMASI DEĞİL ELBET ATATÜRK’ÜN GENÇLİĞİNİN ŞARK ZİHNİYETİNE FEDA EDİLMESİ.. ATATÜRK GENÇLİĞİNİN BUNU HİÇ HAK ETMEDİĞİNİ DÜŞÜNEREK NEYE KİME KIZACAĞIMI BİLEMEDEN SADECE BİR LEZZET KAPIMIN DAHA SONSUZA KADAR KAPADIM..MUTSUZUM...

6 yorum:

gaykedi dedi ki...

çok üzücü ve düşündürücü, hele bu olayın atatürk orman çifliğinde 2007 yılında olması daha da vahimleştiriyor durumu :(

Adsız dedi ki...

Keşke durumu bildirseydin.. Rahatsızlığını dile getirseydin.. Böyle bir yerden vazgeçmektense..

Adsız dedi ki...

Anladım sanırım duygularını...Ama bu bir gerçek Kıymetciğim...Çalışmak zorunda olan çok sayıda çocuk var. Belki işyeri sahipleri ona güvenle çalışabileceği bir ortam sunmuşlardır. Bu bile o çocuk için kazanç olabilir. Durumu kesin bilemediğim için burada susuyorum.
Oğlumun okulunda bir arkadaşı var. Çok iyi sayılabilecek bir okul orası. Kazanmak için epey ter döktüler. Ama arkadaşı babasına tarla işlerinde yardım ettiği için okula gelememiş uzun süre. Öğretmenleri yardımcı olmaya çalışıyor şimdi. Ne diyebiliriz ki bu durumda...
Susmak en iyisi...
Dışarısı ormanlık...

Deniz dedi ki...

Mutsuz olma, tatilde çalışmak zorunda olduğunu düşün. Her çocuk eşit şartlara sahip olsa zaten ülkemizde pek de sorun kalmaz diye düşünüyorum. Tuvalette kolanya tutan o çocuk, inan bana milyonlarca çocuktan daha iyi koşullarda yaşıyor ve çalışıyor. Bizim birey olarak yapabileceğimiz, çocuk emeği ile yaptırılmış işleri satın almamak kullanmamak. Sen de gitmeyerek tepkini koymuşsun.

Ayşegül Dinç dedi ki...

'' remlae dedi ki...
Keşke durumu bildirseydin.. Rahatsızlığını dile getirseydin.. Böyle bir yerden vazgeçmektense..''
Merhaba bu yoruma katılmakla birlikte zamanın 2007 de olduğunu hatırlatır mekana küsmemenizi eksiklikleri sizler gibi bilinçli kişilerin yetkilileri uyararak bu tarihi mekana sahip çıkmanızı umuyorum.Bu nadide mekana sahip çıkmak adına araştırmalar yapıyorum sizlerin de yardımlarınızı bekliyorum.Bana ulaşırsanız sizleri misafir etmek isterim.Saygılarımla

Zamandan Sızan dedi ki...

Ayşegül Dinç..
Ankara da doğan büyüyen ve yaşayan biri olarak mevcut tüm değerlerimizi birbir yitirirken sizle elbette elele vermeyi isterim bana mail adresinizi yazın lütfen..