02 Haziran 2011

Bütün suç güneşin bize bu yıl çok gördüğü ve esirgediği aydınlık sıcak yüzü olsa da..
Öyle olsun bakalım ruhumda intikam duygusunu besleseydim neler ederdim ben sana..

Göz bebeğim Antalya gidişim bir miktar tatil, bir miktar da nefes alma ve araya iş sıkıştırmak olsa da her zaman ki gibi iyi geldi..
Her seferinde bana kucağını iyi ki açıyorsun..
Kapadokya'ya benim ilk gidişim..
Bölgeye virajlardan inerken öylesi masalsı geldi ki nefesim kesildi.. İnanılmaz bir doku, tabiat harikası..
Uzak doğu ülke insanlarında geçilmiyor ortalık.. Evlilikte çokmuş :)
Turizme yenilmemiş insan sıcaklığı hala devam ediyor.. Amasra'da ki gibi..
Bayıldım..
Çanakkale'ye de benim ilk gidişim..
Yeni ve yine bir sempozyum.. Çanakkale Saros körfezinin ÖÇKKB'ye bağlanmasının lansmanı..
Çok gezemedim 2 güne sığan yoğun yorucu bir program oldu maalesef..
Küçük şehirlerden çok hoşlanmasamda çok sevdim hayli medeni ve üniversite gençliğinin fazlalığı dinamik bir şehir haline getirmiş..

Hiç yorum yok: