09 Nisan 2011

..

Gelenekselleşen kahvaltı sonrası derdimiz neyse!?
Antalya'm yaşamımda gidiş ve geliş tarihleri belli olan zaman aralığına sıkışmasını hiç sevmesem de orayı solumak yaşamımın en heyecan verici taraflarından biri..

Hava da Leylek görünce çok gezeceğine inananlardan değilim ama ne çok oldu Leylek görmeyeli.. Artık göç mü etmiyorlar ben mi gökyüzüne bakmaz oldum..
Bir gün ansızın tanışıp saatlerce biriyle konuşmak istiyorum beni hiç tanımayan yargılamadan dinlemeyi bilen biriyle..
Bit pazarı dolaşmak istiyorum.. Yaşanmışlıklarını, yaşanılanların izlerini çözmeye çalışarak..
Müze gezmek istiyorum Ankara da kalmadı.
Daha çok konsere gitmek istiyorum..
Mutfak duvarımı kara tahtaya boyamak, üstüne unutulası her şeyi not etmek için..
İlginç yazı baskıların olduğu tişörtler bulmak istiyorum..
Kendimi güneşe sermek üstüne de bronzlaşmak istiyorum..

2 yorum:

Deniz dedi ki...

Hepsinin değil ama bazılarının gerçekleşmesi için yardımcı olmak isterim. Güneş kısmını Aytaç'a havale ediyorum.

Zamandan Sızan dedi ki...

DENİZİM..
GÖRDÜM LEYLEK YAZIYI YAZDIĞIMIN ERTESİ GÜNÜ SENCE NE DEMEK?
HANGİLERİ YAPARSIN BENLE HADİ BAŞLAYALIM.