10 Ocak 2011

..İŞTE ÖYLE BİR ŞEY..

Her geçen gün gerçekçi oluyorum..bazı blogları okurken hadi canım diyorum..öylesi fantastik geliyor ki cümleler sanırım eksiden de böyle değildim ben bu kadar şaşırdığıma göre..kendimi ne kadar zorlasam da bugün kendimi gökkuşağı renklerinde bir kelebek hissedemiyorum.. telaşlarım var yetişememe zamanlama sıkıntısı da yaşıyorum bolca..yazılarımda hızla bir daralma ve kelime seçme başladı.. sanırım google yüzünden kimi aratsan kapı gibi karşımda ve ben beni belki de bazılarının hiç okumasını istemiyorum..gizlice iç dünyama girmişler gibi hissediyorum..tipik bir ikizler olmamdan mütevellit aynı anda düşsel olarak iki yerde olabildiğim gibi iki düşünceyi aynı paralellikte de düşünebiliyorum..bu beni yorsa da aklımın çalışma şekli böyle..şimdi bunları yazarken ajandama da D&R dan hangi kitapları sipariş edeceğimi not aldım bile unutursam diye panikleyerek..hızlı öğrenenlerdenim kendini tekrar eden işlerden hiç hoşlanmadım yenilik bana hep daha cazip gelmiştir..Bugün saçlarımı kestirdim ani bir kararla en son 16 yıl önce kısalmıştım sanırım..sadık olduğum insanlar vardır buna kuaförümde dahil. kes dedim o fazla duyarlı olduğundan bu kadar yeter dedi..kullan hala istersen buradayım ben...karşılaşabileceğim sıkıntılara beğenmemelere yeni formüller bulmayı istiyorum..yapabiliyorum da..kendimde en sevdiğim taraftır takık kalmamak bir olası tarafını mutlaka kendime bulup inandırmak..
13:18

Ve ben bunları öğle saatlerinde yazıp paylaşmayı düşünürken akşam saatlerinde müthiş bir haber aldım..Kalbim çarptı dondum kaldım..Ben bazı anlarda işte değil iki yerde olmak iki ayrı şeyi aynı anda düşündüğümü sanmak kalakalıyorum kaldım..Öylesi kalıyorum ki hala kendimde değilim..O çok sevdiğim canım cananım arkadaşlarım yıllar sonra geliyorlar..Hasret kaldığım hayatımda çok önemli yerleri olan bu iki kadim dostumun Ülkeye geliş haberlerini aldım.. geçti onca yıl geçti ve BEN PEK Bİ MUTLUYUM ŞAŞKINLIKLA KARIŞIK..

17:18

Hiç yorum yok: