21 Nisan 2009

..BAHARA TAT VERENLER..


yeni bir dizinin ilk yayın heyecanını birlikte heyecanlanmak..her seferinde ilk kez izliyor gibi yüreklerimizin pır pırlanması .. 

kuzimle geçen nefis bir gün...  hep zamanın nasıl geçtiğini bilemediğim şekilde.. kahkahaların havada gezindiği bir ortam vardır onun olduğu her yerde..
bana hep iyi gelen bir iki kişiden biri çok özel ve çok zeki biri, yaşamına dahil olmayanların çok şey kaybettiği…

canım ablam ve manevi ablam bu iki  şahane kadınla baharı karşıladık.. lezzetli yemeklerle, şehrin içinde yine şehrin tüm  gürültüsüne inat Atlı Spor Kulübünde atları seyrede seyrede..

bahar geldi ya kim tutabilir ki artık insanları evlerde..ne kadar özlemişim bahar seni..mümkün olan tüm zaman dilimini güneşli alanlarda geçirmek istiyorum..
canım kuzim benimle yemek yemeyi planlarken doğum gününde ona sevineceği bir sürpriz yaptım onun sevenlerini çağırdım mutlulukla neşeyle bir yeni yaş yemeği ve keyfi yapmak kaldı bize de yine Atlı Spor Kulübünde..

Tiyatro mezunlarının geleneksel toplantıları devam..dış mekandan eve dönüldü..Bu kez davet eden bu seneki DSP Çankaya Belediye Başkan adayı Turgay bekar bir arkadaş… Ankara’nın o eski teras evlerinden birinde bol müzikli, şamatalı, sanat,siyaset ve televizyon ağırlıklı konuşmalarla geçen bir akşam daha yaşandı..Bir kütüphane kadar çok kitabın olduğu kocaman bir evin yarınsından fazlasını kaplayan kitapların olduğu bir evde kağıt kokusu bana huzur verdi..çok özel taş baskı kitapları gördüm ilk kez..


Hiç yorum yok: