12 Ağustos 2008

..ROMAN TİKA..


Kitap okumak bir serüven başka türlü bir nefes alma biçimi..yaşa, zamana, yaşanana, beklentilere görede değişim gösteren..

Canım Deniz bana sormuş "En çok etkileyen Aşk romanların neler?" banada zevkle yazmak düşer.. Blogumu okuyanlara kitaplarla ilgili öngirişi yapıp kolaycılık yapmayıp tamamını okuyanlara bırakacağım..

Birincisi aslında bir oyun ama ben okuduğumda çok etkilenmiş ve aklıma ilk gelen olduğu için..

Nazım Hikmet'den Ferhad ile Şirin ardından..

Turgut Özakman'dan Korkma İnsancık Korkma ve bir diğeride;

benim yaşadığım ama ne yazıkki onu daha yazan olmadı ;)

Bende bu sobeyi sevgili kitap çevirmeni İmge'ye ve sevgili Demet'e pas ediyorum..Lütfederde cevaplarlarsa zevkle kitap önerilerini değerlendireceğim..

4 yorum:

Demet dedi ki...

Tesekkürler Kiymet, hemmen yaziciiim ben de :)
Senin ask romanini da cok merak ettim hani, yazsan da okusak...

Imge dedi ki...

Kıymet, pası aldım ve yazımı yazdım.. Beklerim..:)

gezicini dedi ki...

Kıymet teyzesi
biz geldik, Bodrum gunlerimiz sona erdi, en azından simdilik. sen nerdesin? seni opuyoruz..
sevgiler
Gorkem

Zamandan Sızan dedi ki...

DEMET..
TEŞEKKÜRLER DEMET..SENİN ÖNERİLERİN YOL GÖSTERECEK BANA..

İMGE..
TEŞEKKÜR EDERİM İMGE..


GEZİCİNİ..
HOŞGELDİNİZ NASILDA ADAM OLMUŞUZDUR YİĞİT BEBEK ŞİMDİ..ÖZLEMLE VE KOKLAYARAK ÖPÜYORUM HERİKİNİZİDE..