25 Haziran 2008

..AYLARDAN HAZİRAN..


Kuzim kıymetlim sabah kahvaltısı keyifimizin birinde bana evinde sürpriz doğum günü düzenlemiş..Ben seni aslında çoktan affetmiştim kuzim..

Kuzenlerle Ankara'nın eski ama keyifli bir apartmanının bahçesinde kuzenimin Reklam ajansı Sarakusta'nın bahçesinde gizli bir vahada barbekü keyfi yaşadık..Ankara da sadece yedi sekiz adet olan Defne ağacının biride bu bahçede..

Sevgili arkadaşımla Quick Chine doğum günü yemeğimiz herzamanki gibi keyifli..


38 yaşın çiçeği..

Doğum günü yemeğini yesekte gelenekseldir arkadaşımla ayrıca kendi kendimize mutlaka tekrar yemeğe çıkarız..Mutlu umutlu yaş dileklerim hala seninle..

Şahane arkadaşlarımla bir diğer cumartesi kahvaltımız Liva'da..

kate moss namı diğer sosyal kelebek Sermin..zerafet sembolü fizikci Oya.. mezar kazıcı arkelog Drahşan.. mürebbiye sigorta üstdüzey yöneticisi Serap..
hepinize bayılıyorum..

Yemeklerine bayıldığım Big Chefs Filistin sokaktaki yeni yerine gidilmeye şu şahane yaz günlerinde vakit geçirmeye değer yerlerden biri..


Diğer bir ikizler kadını Can'o bitmeyen enerjine bayılıyorum..Masadaki herkes çin yemeğine bayılır..
Sevgili kuzimle zaman zaman yaptığımız sohbeti bol balık günlerimizden..
Sona eren volsev'in maçları takımın adı var kendi yok oyuncusu Tutkun..
Yakın arkadaşı Erim Tutkun'un ilk yatılı misafiri saat kaçta yattıklarını kestiremiyorum ama çok eğlendikleri kesin..
Bir yanlış anlaşılma sonu çocuklar Antalya da tatilde benim doğumgünü pastamı bensiz ama oradan kutlayarak yemişler..
Ve Tutkun'un bu sene ikinci kez katıldığı okulla beraber tatil herzamanki gibi mutlulukla başladı ve bitti..6 yaşında 17 yaşında dahil olduğu tatil yüzlerde ve zihinlerde gülümsemeyle hatırlanacak..

Pilav günümüz eğlence ve çoşkunun sınır tanımadığı keyifli geçen saatlerde yorgun anneler..


Okul aile birliği üyeleri Ali Tan ve Günhan Beylerin çok verici çabalarıyla bir yılın sonunu daha getirdik ve iyi şeylere imza attık okulumuz için mutluyuz..

bu uçurtmalar gibi özgür ol Tutkun..

13 yorum:

Adsız dedi ki...

eee antalya?

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Bu şıkşıkıdım,harika arkadaşlarla yapılan bol gezmeli,bol yemeli yazıyı şiddetle kınıyor,tüm blog alemini protestoya davet ediyorum.

Ühühüüüüü hatta böhüüüü
Biyo

OzLeM dedi ki...

Bu ne enerji arkadaşım yaa!? Ben de kendimi ikizler zannederdim. Yok böyle bir hıza yetişmek bende. Nasıl da güzel,şık ve mutlu görünüyorsun fotoğraflarda.

Tabi protestoya da katılıyorum, o ayrı...

Deniz dedi ki...

Özlem ve Biyo ben de geldim. Bu ne kardeşim böyle yahu! Şimdi de arkadaş Antalya'da. Gelince işin yoksa bir de "Aylardan Temmuz" yazısı oku. Hayır da, olmaz böyle :) İyi tatiller dilerim, eğlenceli günlerin fotoğraflarında parıldayan Kıymetciğim.

Yeliz dedi ki...

kıymet, yine fotoğraflara bürünmüş blogun ne güzel süprizler, gezmeler, atıştırmalar oh oh keyfiniz hep böyle olsun ne diyelim:)

Unknown dedi ki...

Kıymet Çin yemekleri için bu tarafa alalımm, buyruuunn:))

uctemmuz dedi ki...

Tutkun ve Kıymet...
o kadar sevindim ki sizi böyle mutlu gördüğüm için. Hele Tutkun...ne kadar büyümüş...
Çoook öpüyorum bitanem...Fotoğraflar yanyana geldiğimizde birbirimizi ilk kez görüyor olduğumuzu unutturacak....:)

uctemmuz dedi ki...

Heyyy...unuttum ya Kıymetciğim...Blogspota ikinci bir ev açtım şimdilik...:)
Tanığın isimle...üçtemmuz...:)

Onur dedi ki...

Wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. Haziran ayı çok tempolu geçiyormuş. Süper.

Onur dedi ki...

Wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. Haziran ayı çok tempolu geçiyormuş. Süper.

Imge dedi ki...

Kıymet, iyi ki doğmuşsun, nice sağlıklı ve güzel yaşlar geçirmen dileğiyle..
Haziran çalışması da süper olmuş..:)
sevgiler.

Adsız dedi ki...

antalya'da internet yokmuş öyle diyorlar ha kıymet?

Zamandan Sızan dedi ki...

BEYHAN..
BÜYÜK ÖZLEMİM ANTALYA'DAYIM DOLU DİZGİN GÜNLERİM..EN KISA ZAMANDA SU'YUNU İÇMEYE GELECEĞİM :)

BİYO..
DAHA KEYİFLİLERİNİDE SENİNLE YAPMAYI NASIL İSTERİM SEVGİLİ BİYO..NASIL EĞLENİRİZ EMİNİM ;)

ÖZLEM..
SENİN VELETDE BÜYÜSÜN SENDE İPİNİ KOPARIRSIN ÖZLEM'CİM :)

DENİZ..
SU HALİNEDE SEN HALİNEDE BAYILDIĞIM SEVGİLİ DENİZ SENDE BOLU'LARDA ORMAN HAVASI ALIYORSUN :)

YELİZ..
TEŞEKKÜRLER HEPİMİZİNKİ OLSUN YELİZ..

EVRİM..
EN KISA ZAMANDA..SEN ALIŞTINMIKİ YEMEKLERE ACABA :)

ÜNSAL..
EVET UMARIM EN KISA ZAMANDA OLUR SEVGİLİ ÜNSAL :)

ONUR..
ŞİMDİDE BEN ANTALYA'DAYIM ONUR İHİ..

İMGE..
ÇOK TEŞEKKÜRLER İMGE :)

.....
DENİZ REHAVETİNDEN DAHA KENDİME GELEMEDİM :)