29 Mart 2010

..ŞANS..

Ne kadar şanslıyım blog sayesinde nefis arkadaşlarla katbekat büyüyorum..
Çok sevgili İpek ve canım Deniz'le zaman zaman gerçekleştirdiğimiz buluşmalarımızdan birini yaşarken Renewaclub da taa Romalardan gelen Mehtap sayesinde elini sıkabildiğim, tanışmaktan keyif aldığım ve müthiş misafirperverliğiyle beraber sofrasında leziz yemeklerini tattığım Berrin'i de tesadüfen orada görerek keyfim iyice arttı.. Berrin'in evinde ben başka blogcularlada tanışmış keyif almıştım.. O da bu karşılaşmada bloglarını bildiği ama tanışmadığı çok sevili İpek ve Deniz'le tanışmış oldu..

Yaşamların çok başka başka aktığı bir hayatta belkide başka bir vesilelerle asla bir araya gelemeyecek onca insanın ortak merakı sayesinde birlikteliklerinden doğan bambaşka keyifler..

Sevgili Berrin ve İpek'le bir de fotoğraf karesinde görünmeyi tercih etmeyen ama varlığı hep bana iyi gelen canım yavru Deniz

Hepiniz pek kıymetlimsiniz..İyi ki tanımışım sizleri..

5 yorum:

ipek biçer dedi ki...

o bizim şansımız sevgili Kıymet..

Deniz dedi ki...

"belki de başka vesilelerle asla bir araya gelemeyecek insanlar" tespiti çok doğru. Bazen hiç tanımadığım insanlara "Acaba şu insanların içinde de ruhumu besleyen, dinledikçe beni dinlendiren bir cevher var mıdır?" diye bakıyorum da, bunu çözmek pek mümkün gibi gelmiyor. Sonra düşünüyorum, bu tür bir piyango hayatta insana kaç kez vurabilir ki? "Vurmuş zaten, ne kadar da şanslıyım." diyorum.
(Bu satırlar baskı altında yazılmıştır ancak uydurma değildir.)

Delfina ; dedi ki...

Hepsi de çok şeker insanlar,yaşlarının olgunluğunu her cümlelerinde hissettirebilnler.Dakikalar onlarla keyifli geçmez de kimle geçer Kıymetcim.Nice güzel sohbetleriniz olsun,bir gün ben de ortak olayım :)

Sevgler,

berrin dedi ki...

böyle tesadüfler bana dünya o kadarda büyük biryer değilmiş hissi veriyor...
ipek ve deniz le tanışmak
seninle tekrar karşılaşmak
beni gerçekten mutlu etti
bir gün daha uzun görüşmeliyiz ...

Zamandan Sızan...KIYMET dedi ki...

İPEK..
İLK ELİNİ SIKTIĞIM BLOGCULARDANSIN YERİN ÇOK ÖZEL VE ÖYLEDE KALACAK..

DENİZ..
SEN NE KADAR KIYMETLİMSİN SANA SÖZCÜKLERİM YETİYOR MU? YETMİYOR! BUNU BİLİYORUM..
EN SAF HALİYLE DİYEBİLDİĞİM ANCAK SENİ SEVİYORUM..

DELFİNA..
BİR ÇOK KERELER MESAJLAŞIP MAİLLEŞİTİĞİM AMA EN KISA SÜREDE TANIŞMAYI ARZU ;) ETTİM BLOGCU ARKADAŞIMSIN SEN BENİM..SENLE KONUŞACAK NE ÇOK ŞEY VAR BİR BİLSEN..
ÇOK SEVGİLER BİZ ANKARA BLOGCULARI SENİ AĞIRLAMAKTAN MEMNUNİYET DUYARIZ..

BERRİN..
BANA DA DÜNYA ASLINDA O KADAR DA BÜYÜK GELMİYOR SEVGİLİ BERRİN..
EN KISA ZAMANDA AYARLAMALI KISA ZAMANLARA SIĞDIRILMAYACAK UZUN SOHBETLER YAPMALIYIZ..ÇOK SEVGİLER..